Santiago de Compostela'dan selamlar

Görüntünün olası içeriği: Bedia Acar, gülümsüyor, gökyüzü ve açık hava



Porto'dan başlayıp Santiago de Compostela'da biten çok güzel bir yürüyüş yaptım. Benim için çok anlamlıydı , çok güzeldi. Eğer biraz da amacına destek olduysam ne mutlu bana! 

Çoğu kişi biliyor ki bu yürüyüşü ALS hastalarına farkındalık yaratmak ve biraz da olsun bağış toplamak için yaptım.

Bu yürüyüş için bana destek veren gönül veren herkese ayrı ayrı teşekkür ederim. 

Bağışlarınız için link profilimde var, ayrıca buraya da yazıyorum. Herkes gönlünden ne koparsa ve yardımcı olursa bilin ki kaç kişiye destek vermiş olacaksınız.

https://fonzip.com/als/kampanya/yasatmak-icin-adim-at- 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yürüyüş sonuna doğru

Yürüyüşümün 4.günündeyim.

Bana ulaşın

Ad

E-posta *

Mesaj *

Rota