Istanbul New Airport'tan sevgiler


Ve büyük heyecanla beklediğim gün geldi kalbim kıpır kıpır🦋🦋🦋
Bugün hayatımın en anlamlı yolculuğuna çıkıyorum. Hem Portekiz'i görme hayalimi gerçekleştirmiş olacağım hem de ALS hastaları adına güzel bir yürüyüş yapacağım.
Ve diyorum ki bir yürüyüş ancak bu kadar anlamlı olabilirdi!!!
"Yaşatmak için adım at" mottosuyla başlatmış oldugum ALS hastalığına farkındalık ve bağış kampanyam olan 260 kmlik Portekiz'den Ispanya'ya yürüyüşümü sayfalarınızda paylaşarak destek olursanız çok sevinirim.🙏🙏🙏
@alsmnhturkiye #walk4als #alsicinyuru #alsfarkındalık #travelling #traveler #sosyalsorumlulukprojesi #yasatmakicinadimat #instalike #instagood

Bağış linki:
https://fonzip.com/als/kampanya/yasatmak-icin-adim-at-




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yürüyüş sonuna doğru

Santiago de Compostela'dan selamlar

Yürüyüşümün 4.günündeyim.

Bana ulaşın

Ad

E-posta *

Mesaj *

Rota